2011. június 3., péntek

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

kiterjedem, összehúzódom, origoban vagyok, lüktetek, élek, létezem, forrás vagyok, engedem, hogy felszínre törjön minden ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
maayan - csupa Á - a legnyitottabb hang, ami elhagyhatja az ember ajkát - gyöngy - ami örökre bezárva létezik, vagy mások örömére van, eladják, pénzt keresnek vele, felfűzik, stb. - tényleg csak ezek az alternatívák?
egy gyöngyöt, egy igazit egy igazit vinni fogok magammal, talán elengedem az óceánba, talán csak belemártom, és visszahozom, talán itthon beleteszem valamibe, ahol a szél fújhatja, nap sütheti, eső áztathatja, ahol szabad lehet
vagy hagyom hogy megváljon tőlem, hagyom hogy elveszítsem a nevem, vagy marad velem és gurul szabadon, és követem az útját, és elakadok, amikor elakad valamiben, és talán kiszabadítja valami/valaki, és leszek újra szabad, mert senkinek nem lehetek többet a foglya, senki nem foghat többé, senki nem takarhat el, legfeljebb létezhet mellettem - ez az életem - a lételem - a szabadságom, a saját magam szabadsága is, hogy ne akarjak megfelelni a vágyaimnak, az elvárásaimnak, saját magamnak sem, hogy ne legyenek általam felépített falak, korlátok, és és és ...
... és ne legyen bennem semmi, legyek mindennek a hiánya, mert csak ebből az állapotból születhetek újjá, teremtődhet meg bennem az élet, válthatja fel a sötétséget a fény! Érezzem a nap ragyogását, ami lüktetve váltakozik az éjszakai holdfénnyel, érezzem a természetben, és bennem lévő yin-t és yang-ot az örök körforgást
ma fehérbe kéne öltöznöm megint, ma érzem, hogy ünnep van, és valamilyen szent helyre kéne mennem, ahol a érezhetem a természetet, és a vele való eggyéválást ahol a nő a férfibe olvadhat, és a férfi a nőbe, ahol a két energia oly csodálatosan kiegészítheti egymást
lehet, hogy két gyöngyöt kéne vigyek, egy feketét, és egy fehéret, mint yin-yang jelet, vagy egy arany gömböt, és ezüst gömböt, mint napot és holdat ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése